Opinia użytkownika: Anna_923
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: Sklep znajduje sie w centrum Torunia, przez szklaną szybę przechodzący widzą pracę wizażysty, który wykonuje makijaż klientce, konsultując i zachecając do zakupienia produktu. Szklane drzwi są otwarte, oświetlenie i profesjonalna witryna zapraszają do wstąpienia. W strefie wejścia znajduje się tylko elegancko ubrany pracownik ochrony, który nie wita klienta, nie posiada identyfikatora jedynie logo agencji na krawacie. Asortyment wewnątrz jest atrakcyjnie wystawiony i podświetlony. Ceny znajduja sie na produktach, promocje są odpowiednio oznaczone, odpowiednia liczba testerów ułatwia zakup kosmetyku. Hostessy znajdujące się przy asortymencie są znudzone i niesympatyczne, nie wykazują inicjatywy, Gdy klient zatrzymuje się przy interesującym go produkcie po kilku sekundach podchodzi do niego pracownik drogerii, w sposób profesjonalny proponuje pomoc i konsultację, jest uśmiechnięty i przekonujący. Pracownik jest ubrany czysto i schludnie, posiada czytelny identyfikator z imieniem i stanowiskiem. Wskazuje klientowi wybrany przez niego produkt opisując jego zalety i demonstrując odpowiedni tester. Pracownik zadaje samodzielnie pytania i proponuje alternatywny produkt o tych samych właściwościach, który jest obecnie w tej samej cenie dzięki promocji. Klient jest w sytuacji, w której może wybierać pomiędzy produktem który sam sobie wybrał a innym będącym bardziej ekskluzywnym (podkreślane są jego zalety, piekne opakowanie). Widząc wahanie klienta pracownik opuszcza go i udaje się z pomocą w inną srefę (na terenie sklepu jest bardzo dużo ludzi). Gdy nastąpił już wybór sprzedawca proponuje atrakcyjną promocję. Przy zakupie dwóch produktów tej firmy klient otrzyma prezent, bez chwili wachania proponowany jest mu komplementarny kosmetyk, którego kolory prezentowane są na dłoni pracownika. W tym czasie zachwalane są jego niewidoczne właściwości (długotrwałość nawet do sześciu godzin, brak środków uczulających). Pracownik drogerii jest kompetentny, miły i uśmiechnięty, nie pokazuje zniecierpliwienia. Klient bedąc dobrze obsłużonym w miłej atmosferze chętnie kupuje produkt, który jest dostarczony do kasy przez pracownika. Nie ma kolejki, transakcja dokonywana jest szybko w tym czasie prezentowane są obiecane upominki do zakupu (do wyboru). Wychodząc ze sklepu klient jest pożegnany przez sprzedawce i zachecony do ponownej wizyty, która na pewno nastąpi.