Opinia użytkownika: Anna_1328
Dotycząca firmy: Verso Meble
Treść opinii: Po wejściu do sklepu zauważyłam jednego Sprzedawcę, siedzącego za komputerem. Wydało mi się to dośc dziwne ponieważ stoisko Verso jest dośc duże. Do odwiedzenia sklepu skłoniła mnie chęc zakupu stołu do jadalni. Chodziłam po sklepie ok 10 min. Dokładnie przyglądałam się poszczególnym meblom ich wymiarom. Jednak Pani siedząca za komputerem ni zwracała na mnie uwagi. Po kolejnych 5 minutach poprosiłam Panią o pomoc. Spodobał mi się stół i chciałam zobaczyc jak będzie wyglądał rozłożony. Widac było, że sprzedawca nie jest zbyt zadowolony z faktu, że mu przeszkadzam. Pani z moja pomocą rozłożyła stół. Poinformowała mnie o drewnie z jakiego produkt ten był wykonany. Zaproponowała krzesła, które były w zestawie. Zapytałam, "czy ewentualnie można zamówic je w innym kolorze obicia?". Sprzedawca odpowiedział, że tak po czym wskazał mi kanapę w drugiej części salonu gdzie mogę wybrac sobie inny kolor. Brakowało mi dodatkowej inicjatywy i większego zainteresowania u Pani, która mnie obsługiwała. Na kolejne moje pytanie "Jak długo czeka się na zamówienie?", także uzyskałam szybką odpowiedz. Widac było, że Sprzedawca chętniej zająłby się czymś innym. Pokrążyłam jeszcze chwilę po sklepie, zapytałam o jeszcze jedną meblościankę. Pani przedstawiła mi ulotkę opisującą jakie układy można tworzyc z tych mebli. Natomiast na moją sugestię, że cena jest dośc wysoka, uzyskałam jedynie pobieżną odpowiedź, że jest to naturalna okleina. Zabrakło mi podkreślenia co zyskam dzięki temu zakupowi. Wyszłam pożegnana "Do widzenia", a Pani szybko zasiadła do komputera:) Nie udało mi się zdecydowac na zakup czegokolwiek.