Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Witam, kolejna moja przygoda związana bankiem pekaosa. Tym razem byłem zainteresowany kredytem i poprzez internet w różnych bankach zamówiłem rozmowy telefoniczne na ten temat. Zadzwonił Pan z infolinii banku pekaosa, powiedziałem o co chodzi Pan umówił mnie na spotkanie z doradcą w siedzibie banku przy ul. Dąbrowszczaków na godz. 16 w dniu 22 lipca 2009 r. Udałem się na spotkanie z doradcą kredytowym, miała to być konkretna osoba umówiona ze mną na spotkanie przez konsultanta (nazwisko tej Pani do mojej wiadomości). Wszedłem na salę obsługi klienta i pierwszej Pani, która pracuje w banku jako doradca klienta zapytałem, gdzie mogę znaleźć Panią, z którą jestem umówiony na spotkanie. Pani mi odpowiedziała, że osoba ta przebywa na urlopie wypoczynkowym i niestety nie będę z nią mógł porozmawiać. Wtedy myślałem, że ta Pani przynajmniej zapyta mnie czy może mi w czymś pomóc, niestety myliłem się, I tak oto wygląda obsługa klienta w oddziale tego banku w Olsztynie. Po raz kolejny zawiedli mnie.