Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Witam, jetem klientem tego banku od półtora roku. W momencie gdy otwierałem rachunek bankowy wszystko było bardzo fajnie, miła obsługa itd., problem zaczął się rok temu dokładnie 3 sierpnia 2008 r. w jednej z aptek dokonałem zapłaty kartą kredytową. Gdy wróciłem do domu i sprawdziłem konto przez internet okazało się, że z konta pobrano mi podwójną kwotę za tą transakcję. Tego samego dnia zadzwoniłem na infolinie banku pekaosa żeby zgłosić zaistniałą sytuację. Pani uprzejmie wyjaśniła mi, że z ta sytuacja powinna być wyjaśniona przez bank w ciągu dwóch tygodni. Po tym okresie udałem się do Oddziału banku przy ul. Dąbrowszczaków w Olsztynie. Pan, który mnie obsługiwał powiedział, że ta sprawa będzie wyjaśniona w ciągu maksymalnie 3 miesięcy. Ja oczywiście złożyłem wtedy pisemną reklamację. Po trzech miesiącach cisza. Ponownie udałem się do Oddziału i ponownie złożyłem pisemną reklamację. Pan, który przyjmował ode mnie reklamację był bardzo zdziwiony, że ta sprawa tak długo się ciągnie. Zapewniał mnie, ze tym razem szybko wszystko się wyjaśni. I co i cisza dalej. W miesiącu marcu 2009 r. wysłałem pismo do centrali banku w Warszawie i do Oddziału w Olsztynie. Po upływie dwóch tygodni otrzymałem pismo z Oddziału banku w Olsztynie, że moja sprawa została przekazana do odpowiedniego działu zajmującego się reklamacjami. Wyobraźcie sobie, że mamy 28 lipca 2009 r. i do tej pory nic się w mojej sprawie nie zmieniło. Jestem załamany obsługą klienta i rozpatrywaniem reklamacji w tym banku. Otworzyłem już konto w innym banku i kwestią czasu jest kiedy się przeniosę i podziękuję pekaosa za współpracę. Każdemu z moich znajomych nie polecam tego banku.