Opinia użytkownika: Alex_1
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Udałam się do sklepu, aby zakupić farbę do malowania wnętrz. Parking przed sklepem jest dosyć duży, jednakże zdarzają się problemy z zaparkowaniem zwłaszcza w weekendy. Dzisiaj również chwilę zajęło znalezienie wolnego miejsca. Sklep jest duży, wybór towaru szeroki. Sklep składa się z trzech częsci: część ogrodowa-bez dachu, cześć z wyposażeniem do ogrodów już po dachem i częśc z materiałami budowalanymi, wyposażeniem mieszkań itp. Wszelkie działy i poddziały są oznaczone tablicami informavcyjnymi więc raczej nie ma problemu z odnalezieniem interesujących nas towarów. Towar w sklepie jest dosyć ciasno poukładany więc czasem stwarza trudności w poruszaniu się. Po wejściu do skelpu udalam się do działu z farbami, przez chwilę rozglądalam się w dostępnych farbach i kolorach. po ok. 2 minutach podszedł do mnie pan z obsługi i zapytał czy może w czymś pomóc. Ubrany był w koszullkę z napisem "Chętnie pomogę". Bardzo pozytywne wrażenie. Rzadko kiedy spotyka się w marketach sytuację, że pracownik sam z siebie do Ciebie podchodzi. Po dokonaniu wyboru, postanowiłam przejśc się jeszcze po dziale z meblemi do łazienki. W sklepie było sporo klientów, pracownicy byli widoczni, na półkach i ogólnie w sklepie panowal porządek. Ceny znajdowały się praktycznie przy każdym produkcie, nie było żadnych walających sie papierów czy innych śmieci. Nie zauważyłam żadnych braków w towarze.Oferty promocyjne były dobrze wyeksponowane. Otwartre były trzy kasy, Panie w sposób sprawny i miły dokonywały transakcji.