Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Kiedy wczoraj wyjeżdżałem ze Szczecina w stronę Gorzowa postanowiłem wzmocnić się kawą przed drogą i odwiedziłem restaurację Mcdonalds. Restauracja znajduje się przy ulicy Struga a więc nie trzeba zjeżdżać z trasy, co niewątpliwie jest dużą oszczędnością czasu w podróży. W okolicach budynku nie było wolnych miejsc parkingowych, zapowiadało to sporą kolejkę, zaparkowałem, więc samochód na pobliskim parkingu. W sumie do blisko bo zaledwie kilkadziesiąt metrów dalej. Po wejściu okazało się, że moje przypuszczenia, co do ilości osób okazały się trafne. Przede mną było 14 klientów, co jak się okazało było sporym wyzwaniem dla 4 osób pracujących przy kasach. Warto dodać, że 2 osoby obsługiwały kierowców, korzystających z Mcdrive. Czas, który poświęciłem, aby złożyć zamówienie to ok. 11 minut. Obsługiwała mnie Pani z plakietką, na której była informacja o tym, że się uczy. Strój pracownika tak jak pozostałych osób był nienaganny, tzn. czerwone pola i czarne spodnie przypominające dżinsy. Niestety nie dojrzałem imienia Pani. Pani zapytała, w czym może pomóc. Odpowiedziałem, że chcę napić się kawy, białej kawy. Pani odwróciła się, aby zrealizować zamówienie. W międzyczasie koleżanka z kasy obok przewróciła plastikowe kubki, całkiem sporo, bo około 10 sztuk. Stojący blisko manager widząc konsternację pracownika błyskawicznie poinstruował o pozbieraniu i umyciu rąk. Moja kawa była przygotowywana tak jakoś długo, tzn. dłużej niż przyzwyczajono mnie w tej sieci restauracji. Kolejne pytanie Pani, która podeszła do stanowiska dotyczyło cukru, Czy życzę sobie cukier? Podziękowałem i cierpliwie czekałem. Przyglądając się jak wygląda wnętrze lokalu trzeba oddać pracownikom, że dbają o wizerunek firmy. Osoba odpowiedzialna za utrzymanie czystości, co rusz mijała mnie i realizowała swoje zadania. Po otrzymaniu zamówienia wyszedłem i mogę stwierdzić, że wrócę tam. Trzeba obiektywnie przyznać, że przy takiej ilości klientów nowy pracownik miał prawo się trochę pogubić. Co prawda, powinien w takim przypadku mieć asystę, aby obsługa przebiegała sprawniej.