Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Najgorsza firma jaką znam. Hasłem tej firmy jest szybki dostęp do internetu. Niestety w rzeczywistości tak nie jest. Ostatnio nie miałam pół roku internetu. Wkońcu, gdy po długiej wojnie z tą nie kompetentną firmą internet był (2 miesiące) znowu internetu nie było. Bardzo się zdenerwowałam i złożyłam reklamacje w poniedziałek. We wtorek zero odzewu dzonie 2 raz. W środe też zero odzewu i dzwonie 3 raz. Tym razem poprosiłam na dziale obsługi klienta z kierownikiem. Usłyszałam, że nie można z nim rozmawiać i osoba po 2 stronie słuchawki mi pomoże. Usłyszała ode mnie, że skoro 3 dni dzwonie i nikt nie jest mi w stanie pomóc to nie będe rozmawiać z kolejną bardzo nie kompetentną osobą która umie tylko regółke przeprosin nauczyć się na pamięc i zostawiłam swoj nr tel dla kierownika by do mnie oddzwonił. Po 3 godz dostaje telefon, że obraziłam ich pracownika i nie mają na tyle ludzi by do mnie mogli przyjechać i naprawić wade. Myślałam, że to klient płaci i wymaga ale okazało się, że ta firma ma gdzieś klientów bo przecież racunku o te dni bez internetu nie pomniejsza...I sam fakt, że pół Tarnowa nie ma internetu też świadczy o jakości ich usług skoro inne firmy mają a oni nie.