Opinia użytkownika: Marlena_49
Dotycząca firmy: VOX Meble
Treść opinii: Sklep meblowy VOX. Na początek brak witryny zachęcającej do odwiedzenia sklepu, w zamian drzwi wejściowe do polowy przywalone nierozpakowanymi katalogami. Po wejściu do sklepu nie opuszcza mnie wrażenie, że trafiłam na inwentaryzację.Panuje ogólny chaos, dwie kobiety(w tym sprzedawczyni)popijające kawę i dwoje dzieci leżących w różnych pozach na krzesłach(bynajmniej nie klienci) pogłębia wrażenie lekceważenia. Gdy pytam, czy otwarte, słyszę, ALEŻ OCZYWIŚCIE ! jakgdyby moje pytanie wobec zastanej sytuacji w sklepie było co najmniej nie na miejscu. Przemknęłam między meblami i dopiero, gdy chwilę stałam w pobliżu pań zajętych rozmową, dziećmi i kawą padło oczekiwane: "w czym mogę pomóc?" W końcu udaje się pani sprzedawczyni zatrzeć przykre pierwsze wrażenie, gdy zagadnieta o nietypowy stan sklepu tlumaczy, że za dwa tygodnie przenoszą się do innego, większego obiektu. Myślę jednak, że dobra firma, dbajac o klienta nakazuje "muzykom" grać dalej, gdy Tytanic tonie. A VOX to statek, który jeszcze płynie, ale by zarobić na dobrą opinię i się skutecznie sprzedawać, trzeba dbać o szczegóły, by w morzu kryzysu utrzymać się na fali, a jeśli przyjdzie utonąć, to z honorem!