Opinia użytkownika: Marcin_532
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Wybrałem się do salonu sieci Plus, celem porównania oferty z innymi sieciami, mając na myśli zmianę operatora i przeniesienie swojego numeru. Wchodząc do lokalu, w środku dnia, spodziewałem się podobnej temperatury do innych miejsc jakie odwiedzałem. Spotkało mnie bardzo przyjemne zaskoczenie i chłodny powiew klimatyzowanego powietrza z wnętrza salonu. To naprawdę bardzo przyjemny akcent, kiedy w cieniu czujemy ponad 25 stopni Celsjusza. Przywitał mnie sympatyczny i estetycznie prezentujący się pracownik, Całe pomieszczenie, choć niewielkie, to sprawiało wrażenie przyjemnego i przyjaznego klientowi. Spokojne odcienie sosnowych paneli na podłodze w połączeniu z chłodną szarością gablot wypełnionych telefonami. Zdziwiło mnie, że klientów obsługuje tylko jeden pracownik, jednak podczas gdy rozważałem powody takiej sytuacji zostałem poinformowany o urlopie drugiego pracownika i otrzymałem naprawdę szczere przeprosiny za zaistniałe okoliczności oraz poproszony zostałem o chwilę cierpliwości. Z przyjemnością skorzystałem z możliwości świadczenia przy obsłudze klienta przede mną. Usłyszałem też pytanie w jakiej sprawie przychodzę, zadane celem przyspieszenia obsługi mojej osoby i przewidywanego czasu obsługi bieżącego klienta. Rozmowa pomiędzy pracownikiem a klientem toczyła się bardzo grzecznie i pomimo wydłużających się próśb tego drugiego o pomoc w konfiguracji zakupionego zestawu i usług towarzyszących, przebiegała wzorowo. Niedługo potem znowu zostałem poproszony o chwilę cierpliwości z uwagi na działanie sprzętu, na co z radością się zgodziłem. Rozmowa pomiędzy przedstawicielem sieci a klientem zrobiła na mnie ogromne wrażenie, jako połączenie doskonałych kompetencji, zdolności marketingowej obsługi klienta oraz odpowiednio dozowanego "luzu". Pierwszy raz spotkałem się z sytuacją, gdzie nie występowała dłuższa chwila ciszy pomiędzy tymi dwoma osobami, a przedstawiciel skutecznie zachęcał do rozmowy swojego klienta. Spodziewałem się w końcu namolnych prób zajęcia klientowi czasu oczekiwania, jednak i takich nie otrzymałem. Kiedy przyszła na mnie kolej, zostałem poproszony do biurka i przedstawiłem swoją sytuację, a następnie rozmowa przeszła w odpowiadanie na zadawane pytania. Mój rozmówca bardzo profesjonalnie podszedł do mojej pozorowanej obojętności co do ofert i preferowanego sprzętu, jasno precyzując niejasne określenia, szczegóły ofert oraz dopasowując moje słowa do przedstawianej mi oferty. Pośród pytań pojawiło się też jedno o usługi, których zakupu nigdy wcześniej nie planowałem, mianowicie mobilny internet. Odebrałem to jako chęć przedstawienia kompletnej oferty, jednak wyczułem nieco chęci wywiązania się z planu sprzedażowego. Pomimo to, byłem bardzo zadowolony z uzyskanych informacji i prawdziwie usatysfakcjonowany zachowaniem personelu. Pełen profesjonalizm pracownika upewnił mnie o chęci szybkiego powrotu do tego samego salonu, a wizytówka z nazwiskiem pracownika na długo pozostanie w moim portfelu. Nie jestem w stanie zarzucić niczego obsłudze, nawet jeśli starałbym się doszukiwać wad. Wszystko było więc w najlepszym porządku i serdecznie polecam wizyty w tym właśnie salonie.