Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Maciej_137

Dotycząca firmy: Dialog

Treść opinii: Od kilku lat jestem abonentem Telefonii Dialog S. A. Korzystałem z promocji "Szybki Internet, telefon za złotówkę" - umowa na 27 miesięcy. Na koniec umowy skontaktowała się ze mną konsultantka Dialogu i przedstawiła mi nową ofertę. Był to pakiet za 140 zł, w skład którego wchodził: internet 2MB, telefon bez limitu na terenie UE oraz telewizja. Była to propozycja na próbę, czyli w ciągu 30 dni w przypadku niezadowolenia mogłem odstąpić od umowy. Dostałem na próbę pakiet programów, i mimo iż jakość telewizji była niezbyt dobra ( efekt stop klatki) zaakceptowałem umowę, która automatycznie została zawarta po 30 dniach na okres 24 miesięcy. Dodatkowo przez 30 dni miałem otrzymać rabat w wysokości 99% i opłata wyniesie ok 5,00złotych. Umowa miała obowiązywać od 17 04.2009r. Poprzednia do 3 kwietnia, ale na fakturze była informacja , że jest to umowa na czas nieokreślony. Po 30 dniach przyszła faktura na kwotę 113,69 za połowę miesiąca z uwzględnionym rabatem 99%. Poprzednie faktury były na kwoty ok 80 złotych. Kolejna faktura opiewała na kwotę 100,40, gdzie za połowę miesiąca również naliczono rabat 99%. Kolejna faktura na kwotę 184,90. Przypominam, że umowa była zawierana telefonicznie i kwota miała być 140,00 miesięcznie. Podczas kolejnej próby wyjaśnienia zawyżonych kwot Pani z Telecentrum poinformowała mnie, że kwoty rozłożyły się proporcjonalnie. Nie zamawiałem żadnych dodatkowych pakietów telewizyjnych, zostały tylko te, które dostałem na próbę i za to miałem zapłacić 140,00zł miesięcznie. Z moich szybkich wyliczeń wynika, że powinienem zapłacić za pierwszy miesiąc 50% opłaty poprzedniej za połowę miesiąca czyli około 40,00 złotych oraz 2,50 co daje 50% z kwoty 5,00 zł. czyli razem 42,50zł., za drugi miesiąc również 2,50 +50% z kwoty 140,00 zł. co daje razem 72,5., a za trzeci miesiąc 140zł. Daje nam to ogółem kwotę 255,00 złotych. Tymczasem Dialog domaga się kwoty 398,99zł. wynika z tego, że dialog domaga się ode mnie dodatkowej kwoty w wysokości 143,99 zł. Na koniec rozmowy Pani stwierdziła, że wszystkie faktury są właściwie naliczone i nie ma podstaw do reklamacji. Nadmienię jeszcze, że była to moja druga rozmowa z Telecentrum, ponieważ przed godz. 7 nie było osoby, która ma pełny dostęp do dokumentów. Czuję się oszukany i zmanipulowany.