Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: mFinanse
Treść opinii: Znana i rozpoznawalna marka bankowa w Polsce, jednak placówka banku wygląda dość skromnie z zewnątrz jak i w środku, tłumaczyć należy to jednak głównie internetowym charakterem usług oferowanych przez bank, który w ten sposób obniża zapewne koszty działalności, a tym samym zwiększa konkurencyjność oferowanych usług. Po wejściu, kilka kroków za drzwiami wejściowymi usytuowane jest stanowisko recepcjonistki widoczne już z zewnątrz, dzięki czemu wiemy od razu gdzie skierować się po wejściu - do uśmiechniętej i gotowej do pomocy recepcjonistki. Pani ta w nienagannym ubiorze i z uśmiechem udziela informacji i kieruje klientów bezpośrednio do stanowisk, których nie jest za wiele w banku, jednak nie powoduje to tworzenia się kolejek. Wewnątrz czysto, przyjemnie, mało przestronnie lecz nie sprawia to wrażenia "ciasnoty", zbyt dużo czerwieni na ścianach co powoduje przynajmniej u mnie narastanie jakiegoś wewnętrznego niepokoju, jednak to wyłącznie moje subiektywne odczucie. Istnieje możliwość zajęcia miejsca na wygodnej (czerwonej :))) kanapie bądź w fotelu, podczas oczekiwania na obsługę. Po skierowaniu przez panią do odpowiedniego stanowiska, zająłem miejsce na kanapie, na której czekałem kilka minut do czasu aż poprzedni klienci zostaną obsłużeni. Stanowisko to nie było jednoznacznie oznaczone, przypominało ono bardziej rodzaj działu pod określoną nazwą. Czas oczekiwania na obsługę poświęciłem obserwacji personelu. Obsługa na stanowisku recepcyjnym nienaganna, w innych działach również. Po nadejściu mojej kolei pan ze stanowiska podszedł do mnie podał mi rękę i zaprosił do zajęcia miejsca, po czym poinformował mnie że ma dla mnie mało czasu ponieważ za 10min był umówiony na kolejne spotkanie z klientami. Po wyjaśnieniu celu mojej wizyty, który polegał na uzyskaniu informacji na temat obliczenia mojej zdolności kredytowej, poproszono mnie o kilka kluczowych informacji niezbędnych do wprowadzenia do systemu, celem wykonania niezbędnych obliczeń. Obliczenia których dokonano nie były dla mnie korzystne, dlatego udzielono mi dodatkowych informacji, pozwalających na skorzystanie z usług na satysfakcjonującym mnie poziomie, które były bardzo cenne i pomocne oraz zachęcały do skorzystania z oferty banku. Po skończonej konsultacji na pożegnanie podano mi rękę. Wizytę oceniam bardzo korzystnie z punktu widzenia ogólnych informacji uzyskanych od konsultanta na temat działania systemu kredytów hipotecznych.