Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BLISKA
Treść opinii: Stacja znajduje się w dobrym miejscu, bo bezpośrednio przy jednej z główych dróg wylotowych z miasta. Jest to mała stacja z dwoma dystrybutorami co wymusza oczekiwanie w kolejce (przy czym klient ma tu problem bo trzeba zatrzymać się na bocznej uliczce zjazdowej do stacji, gdyż brak jest większego parkingu). Obiekt zlokalizowany jest na niedużym terenie, więc podjeżdżając samochodem do dystrybutorów jest dość ciasno, co utrudnia manewrowanie. Po podjechaniu do punktu LPG, obsługujący wcześniej innych klientów pracownik podszedł do mnie, witając mnie skinieniem głowy i mówiąc "dzień dobry". Gdy wysiadłam z samochodu zapytał o ilośc tankowanego paliwa, po czym zaczął napełniać zbiornik. Ja w tym czasie zastanawiałam się czy podejść do kasy, czy poczekać na zakończenie tankowania, aby przestawić auto i zrobić miejsce innym oczekującym. Wybrałam to drugie i następnie szybko udałam się do kasy, aby dokonać płatności. Zostałam tam obsłużona uprzejmie i dość sprawnie, tym bardziej, że nie dokonywałam innych zakupów. W środku również jest mało miejsca, gdyż większą część powierzchni zajmują regały z różnego rodzaju towarami, więc przy większej ilości klientów jest to kłopotliwe. W obiekcie i na półkach panował ogólny porządek . Pracownicy ubrani byli w obowiązujące w firmie stroje. Jeśli chodzi o ceny paliwa to są atrakcyjniejsze niż u konkurencji. Po dokonaniu płatności zostałam miło pożegnana przez pracownika zarówno tego przy kasie jak i na zewnątrz. Minusem w przypadku ocenianej stacji jest moim zdaniem jest zbyt ograniczony teren przed budynkiem.