Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Po wejściu do sklepu od razu skierowałam się na dział z pralkami automatycznymi. Potrzebowałam niezbyt drogiego, zajmującego mało miejsca sprzętu. Po kilkumetrowej obserwacji wielu białych pudełek (spory asortyment) podszedł do mnie mężczyzna obsługujący klientów, miło zadał mi pytanie czego poszukuję i wskazał mi kilka sztuk, które spełniałyby moje oczekiwania. Polecił mi sprzęt dobrej marki, jako zaletę z praktycznych rzeczy stanowiła długa gwarancja. Niestety, po zdecydowaniu się na nią okazało się nagle, że jest to juz ostatnia sztuka i jest zarezerwowana dla innego klienta!(mogłam się przecież nad nią w ogóle nie zastanawiać) Sprzedawca poinformował mnie, że jeśli ten klient nie zgłosi sie do wieczora, a ja przyjdę rano ta rezerwacja będzie już nieważna i będę mogła nabyć pralkę, więc następnego dnia zjawiłam się zaraz po otwarciu sklepu i rzeczywiście, juz zaraz stałam przy kasie i stawałam się nabywcą. Los na dodatek zrządził tak, że akurat przyszły osoby które wcześniej dokonały rezerwacji...Sprzedawca poinformował ich, że zasady sklepu były jasne i ostatnia sztuka została przed chwilą sprzedana. Dodatkowo stałam się świadkiem kłótni małżeńskiej, ale z obsługi sklepu byłam zadowolona.Była ona miło nastawiona do klienta i nie nachalna. Chciałam też kupić niedrogi mały czajnik elektryczny na wyjazd, jednak nie zauważyłam niczego takiego. Ceny od 50zł i to był dość ciężki sprzęt, na spakowanie do torby podróżnej nie nadawał się. N jednym z działów uruchomił sie alarm i przez dłuższą chwilę jeden z obsługujących panów nie mógł za bardzo sobie z tym poradzić, co było trochę śmieszne. Minusem było to, że przy samej kasie musiałam czekać sporą chwilę, aż kasjerki skończą ze sobą rozmawiać.