Opinia użytkownika: Radek_3
Dotycząca firmy: Nautilus
Treść opinii: Mam dwie obserwacje: Chcieliśmy wyprawić chrzciny w tej restauracji. Zorientowaliśmy się, że cena za osobę jest dużo wyższa, niż po dodaniu cen z karty za proponowane menu. Na pytanie dlaczego, usłyszeliśmy: "Przecież nie wyjdą Państwo od razu po zjedzeniu, tylko będą jeszcze siedzieć..." Zrobiliśmy chrzciny u konkurencji. Z rabatem za pewnych 18 klientów... Druga sytuacja dotyczy biezącej obsługi. Byliśmy z żoną na spacerze, weszliśmy, powitały nas uśmiechy obsługi, zajęliśmy stolik i... nic. Przez 10 minut kelnerki (wraz z właścicielką) zdążyły wręczyć rachunek innym klientom, uregulować płatność, posprzątać stolik po tych klientach i tych, których minęliśmy w wejściu, podejść do klientów, którzy weszli po nas (!), pogadać przy barze, wysłać nam ze trzy ciepłe uśmiechy itp. Nikt jednak nie podszedł do nas. Choćby z kartą. Wyszliśmy po 10 minutach. Powyższa sytuacja zdażyła nam się dwa razy. Wnoszę z powyższych, że właściciele tej restauracji dzielą klientów na lepszych i gorszych. To kótkowzroczne. Odradzam, choć restauracja jest ładna i w ciekawym miejscu.