Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: Udałam się do Tesco wczoraj wieczorem. Przed sklepem dużo miejsca do parkowania, nie ma problemu z zaparkowaniem, miejsca dla inwalidów są wyznaczone i jest ich stosunkowo dużo. Po wejściu do sklepu udałam się na dział mięsny, bo kupowałam wszystko na grilla, na sam koniec poszłam obowiązkowo na dział warzywa-owoce po czosnek do sosu. Chciałam kupić na sztuki, ale niestety nie było takowych, były już puste skrzynki. Czosnek musiałam kupić, więc wzięłam pakowane po 10 sztuk (za cenę 7,99). Przy kasie okazało się, że pani wbiła mi ten czosnek za 15 zł, zdziwiło mnie to i pytam dlaczego tyle, powiedziała, ze nie ma kodu przy tym produkcie i dlatego policzyła mi go na sztuki (sztuka 1,50 zł). Pani wbijając cenę za produkt nie poinformowała klienta (w tej sytuacji mnie), czy się zgadzam na takie rozwiązanie sprawy. Nie poprosiła nikogo z obsługi o pomoc, żeby sprawdził jak jest faktycznie. Powiedziała tylko tyle, ze jest duża kolejka i że nabije mi ten produkt i jeśli nie chce tyle płacić to mam udać się do obsługi klienta i tam ewentualnie oddadzą mi pieniążki. Już i tak klient stracił dużo czasu stojąc w bardzo długiej kolejce, pani nie powinna go odsyłać dalej. W tak dużym sklepie o tej porze jest za mało otwartych kas (na 32 kasy otwarte 5, kasa do 10 sztuk zamknięta), bardzo mała ilość personelu.