Opinia użytkownika: Małgorzata_540
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Wybrałam się do Jyska w celu zakupienia rolek do usuwania kociej sierści z ubrań. Miłą niespodzianką była ich cena - trafiłam na dużą obniżkę (ok. 60 %). Klimatyzacja działała sprawnie, co było dużym plusem przy panującym na zewnątrz upale. Natomiast kolejny już raz zaskoczył mnie brak dbałości pracowników o ich narzędzia pracy. Podczas którejś z poprzednich wizyt w tym sklepie znalazłam na podłodze plakietkę z napisem "Szymon - w czym mogę pomóc", a podczas tej wizyty - identyfikator pana Dawida oraz leżący na stojaku z dywanami nożyk do tapet, ewidentnie pozostawiony przez któregoś z pracowników. Świadczy to o braku dbałości pracowników o powierzone im mienie i bezpieczeństwo klientów (np. dzieci, które mogły się skaleczyć) . Poza tymi szczegółami cały sklep wyglądał na zadbany, pod towarami widoczne były wyraźne cenówki. Podczas obsługi przy kasie zostałam potraktowana bardzo uprzejmie. Pracownik był ubrany w służbowy uniform. Transakcja została przeprowadzona wzorcowo (kontakt wzrokowy, przywitanie, skasowanie, wydanie reszty, podziękowanie i pożegnanie). Ogólnie jestem bardzo zadowolona z zakupów.