Opinia użytkownika: Monika_651
Dotycząca firmy: Top Secret
Treść opinii: Sklep, w pierwszym odczuciu, sprawia wrażenie uporządkowanego i zadbanego. Choć zajmuje niewielką powierzchnię, istnieje możliwość swobodnego poruszania się. Odzież posortowana jest według rodzaju, stylu oraz kolorów. Część ubrań wyeksponowana jest na manekinach. Nowe kolekcje znajdują się w wydzielonym segmencie sklepu. Bardzo ważną rolę, moim zdaniem, odgrywa wyrazista reklama umieszczona w witrynie sklepowej; przyciąga ona uwagę, w klarowny i oryginalny sposób informując o ewentualnych wyprzedażach bądź nowych kolekcjach. Na wieszakach panuje porządek i ład pozwalający na łatwe odnalezienie poszukiwanych rzeczy. Co jednak budzi poirytowanie, to zdarzające się sytuacje niezgodności cen umieszczonych na metkach ze stanem faktycznym. Po podejściu do kasy okazuje się, iż wybrana rzecz jest o wiele tańsza niż informuje metka, gdyż została objęta promocją. W takiej sytuacji, cena niemal każdej rzeczy budzi wątpliwość i dla pewności wymaga skonsultowania z kasjerką. Pozytywną stroną tej sytuacji jest jedynie fakt, iż rzeczywiście musimy zapłacić o wiele mniej niż przypuszczaliśmy, wybierając produkt. Mimo wszystko jednak, myślę że taka sytuacja jest bardzo często przyczyną rezygnacji z zakupu. Co więcej, zdarza się, iż nie wszyscy klienci są poinformowani o dostępnych promocjach ( o promocji obowiązującej w przypadku nowej kolekcji dowiedziałam się "podsłuchując" rozmowę ekspedientki ze znajomą klientką, a o szczegóły musiałam się dopytywać, gdyż nigdzie na terenie sklepu nie znalazłam informacji na ten temat). Obsługa sklepu składa się z jednej osoby, co w przypadku dużego napływu klientów wydaje się niewystarczające. Ekspendientka nie oferuje pomocy przy dokonywaniu zakupów, pozostawiając swobodę wyboru klientkom. Z jednej strony, pozwala to na nieskrępowane "poszukiwania", z drugiej bywa, iż budzi zniecierpliwienie brakiem zainteresowania. Moim zdaniem nie jest to jednak duże zaniedbanie, gdyż na każdą prośbę ekspedientka odpowiada z życzliwością i zaangażowaniem. Wykazuje się dużą cierpliwością i rzetelność oraz sprawnością obsługi. Nie lekceważy też konieczności przywitania i pożegnania klientów, dziękując za zakupy. Do nastoletnich klientek zwraca się w 2 os. l. pojedynczej, co w moim odczuciu zmniejsza wzajemny dystans, nadając rozmowie bardziej koleżeński, a tym samym niesformalizowany charakter. Ogólnie ekspedientka wygląda na osobę zadbaną, o przyjaznej aparycji. Co jednak budzi moje niezadowolenie, to konieczność samodzielnego odwieszania przymierzonych ubrań, nawet wtedy, gdy ekspedientka nie jest niczym zajęta. W sklepie istnieje możliwość płatności kartą bądź gotówką. Zakupy zostają zapakowane do reklamówek z logiem sklepu, paragon uprawnia do ewentualnych reklamacji.