Opinia użytkownika: Ryszard_33
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Cel: Wybór najkorzystniejszej oferty. Przebieg: Od momentu wejścia do salonu czułem się zakłopotany, ponieważ sposób, w jaki odbywa się obsługa klientów nie był nigdzie wyjaśniony i nikt z pracowników nie oferował mi swojej pomocy. A w salonie znajdowało się dużo osób. Po rozmowie z ochroniarzem (z własnej inicjatywy) uzyskałem informacje, że trzeba stanąć na końcu tej chaotycznej kolejki (tylko gdzie jej koniec). Po długim, bo około godzinnym czekaniu wreszcie przyszła moja kolej. Pani, która mnie obsługiwała przywitała się zemną, rozmowa prowadzona była przez Panią fachowo. Obsługa przebiegała na średnim poziomie, ponieważ musiałem sam się wypytywać ekspedientki o szczegóły ofert. Salon był czysty oznaczenia w miarę jasne. Brak był miejsc siedzących dla osób oczekujących w kolejce. Personel czysto i schludnie ubrany od razu było wiadomo, kto jest pracownikiem salonu. Cena za usługę nie była wygórowana. Brakowało osoby, która poprowadziłaby klienta od wejścia do salonu do rozwiązania problemu. Problem jednakże został pozytywnie rozwiązany. Wnioski: trzeba popracować, nad jakością obsługi klienta i rozwiązaniami logistycznymi związanymi z jego obsługą.