Opinia użytkownika: Beata_87
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Weszłam do powyższego sklepu celem zakupu dosłownie 1 rzeczy. Udałam się do kasy, ale okazało się, że jest czynnych kilka (chyba 3-4), a kolejka bardzo długo. Ze względu na mój stan (ciąża) postanowiłam skorzystać z kasy tzw. uprzywilejowanej. Niestety, kasa była nieczynna. Zdenerwowana udałam się do działu obsługi klienta z zapytaniem o zaistniały stan rzeczy. Zastałam roztrzęsioną pracownicę, której jakiś pan próbował zadać pytanie- niestety, bezskutecznie. Ja również próbowałam zapytać o zaistniałą sytuację, ale pani chyba nawet mnie nie słuchała, bo mówiła coś bzdurnego i niezrozumiałego. Nie wiem o co tej kobiecie chodziło (coś wspominała o jakiejś niespisanej reklamacji), nie można się z nią było dogadać, zaczęła nawet płakać, łapać się za głowę. Zdegustowana opuściłam powyższy sklep.