Opinia użytkownika: Wojciech_37
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: W czasie podręcznych, "szybkich" zakupów wybrałem dwa potrzebne produkty i stanąłem do kasy ekspresowej (do 10 produktów), która nie była taką jednak. Kolejka do niej była tak duża, że pozostałe kasy były obsługiwane szybciej. Zawiedziony sprawnością obsługi i traconym czasem stanąłem w innej kolejce, odliczając gotówkę, według etykiecie na listwie cenowej. Przy stanowisku kasowym okazało się, że cena jest inna (oczywiście wyższa) na jeden z produktów i musiałem zapłacić kartą, co nie miało nic wspólnego już z zamierzonymi szybkimi zakupami. Odpowiedź pracownika, to: "no trudno, tak się czasem zdarza". Niestety potwierdziła stara praktyka marketów, niezgodności cen na półce i w systemie skanera, nie mówiąc o organizacji stanowisk kasowych, gdzie przeciętnie 50% z nich jest nieczynna, pomimo tworzących się kolejek. Nieznacznie to się poprawia w weekendy, ale w żadnym razie nie rozwiązuje problemu.