Opinia użytkownika: Beata_197
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Obserwacja dotyczy telefonicznego kontaktu z konsultantem.Od około miesiąca jestem codziennie nękana telefonami z Biura Obsługi,telefony te dotyczą próby "wciśnięcia" mi różnego rodzaju dodatkowych usług np internetu,dodatkowych minut itp.Przez pierwsze dwa tygodnie byłam w stanie to akceptować:wiadomo,że firmy w czasach kryzysu chcą wyciągnąć od klienta jak najwięcej kasy.Zaznaczę,że jeżeli nie odebrałam telefonu,to połączeń w ciągu dnia potrafiło być nawet sześć,dzwoniono do skutku.Za każdym razem grzecznie tłumaczyłam,że nie jestem zainteresowana,telefon jednak potrafił zadzwonić już po paru godzinach...Tydzień temu zadzwoniłam do Biura Obsługi i poprosiłam o to,żeby konsultanci nie dzwonili do mnie.Pani włączyła tą "usługę" i powiedziała,że po tygodniu telefony ustaną.Niestety,dziś od samego rana dzwoniono do mnie cztery razy,piąte połączenie odebrałam.Pani dzwoniła w sprawie włączenia mi internetu,po raz kolejny przedstawiłam sytuację oraz zapytałam dlaczego nie stosują się do mojej prośby.Pani potwierdziła,że rzeczywiście składałam takie zlecenie i ona nie wie dlaczego w takim razie system wybrał mój numer,powiedziała,że zgłosi ten problem.Telefon w Erze mam od sześciu lat,niestety moim zdaniem tak nachalną sprzedażą więcej stracą,niż zyskają.Kolejną rzeczą jest to,że kiedyś jak dzwoniłam sama do Biura Obsługi to oczekiwanie na połączenie trwało chwilę,teraz mam wrażenie,że jest garstka ludzi,którzy odbierają,a cała reszta wydzwania po raz setny do tego samego klienta.Najgorsze jest to,że to polityka firmy,a obrywa się zwykłemu konsultantowi,któremu każe się tak robić.Współczuję im,naprawdę.