Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vobis
Treść opinii: Postanowiłem zakupić router z modemem do domu, żeby móc korzystać z internetu wspólnie z rodzinką i wykorzystać przy okazji sieć bezprzewodową. Udałem się do sklepu i przedstawiłem panu moją sytuację odnośnie lokalizacji modemu (modem znajduje się na parterze - mieszkam w domku jednorodzinnym, a montaż routera miał być na piętrze) i poprosiłem o podpowiedź, który sprzęt był by najlepszy. Pan pokazał mi tylko dwa rodzaje, które miał akurat na miejscu i zapytał tylko o podłączenie- czyli czy jest to Netia czy TPSA. Oczywiście wybór był tylko jeden ten pod Netię (bo taki miałem w domu). Zapytałem pana co myśli o innych modelach i czym się różnią, czy może mi podać jakieś różnice i jak to ma się do takiej zabudowy i jak to ma się do mieszkania w bloku. Pan zaczął pokrętnie odpowiadać, że kolega ma to a inny ma tamto i jakoś to działa.... Jak dla mnie mało przekonywujące. Zakupiłem na próbę sprzęt, który pan mi polecił i po sprawdzeniu okazało się, że mam duże problemy z połączeniem internetowym. Pojechałem więc do sklepu oddać sprzęt i wymieniłem go po kolejnych konsultacjach na nowy lepszy jakościowo i wydajnościowo sprzęt. Okazało się, że sprzęt zachowywał się tak samo, a kosztował o sto złotych więcej. Dałem sobie spokój z wymianą na kolejny model bo lepszych już nie było i postarałem się załatwić sprawę w inny sposób. Obsługa jak dla mnie była dość dziwna, Pan który mnie obsługiwał i osobę przede mną dużo czasu spędzał przed laptopem sprawdzając coś w internecie i kontakt z nim był znikomy. Jak pytałem o coś konkretnego to nie bardzo wiedział jak odpowiedzieć. Wydawało mi się, że sprzedawca miał małą wiedzę o tym co sprzedaje i o tym jak rozwiązać jakiś problem. Lokal ogólnie czysty i przejrzysty. Szkoda tylko, że tylko jedna osoba obsługiwała bo chętnych trochę się uzbierało.