Opinia użytkownika: BeBe
Dotycząca firmy: Toyota
Treść opinii: Posiadam samochód marki Toyota Avensis z 1999r.Wszelkie naprawy mój mąż woli robić w sprawdzonych zakładach z gwarancją. W aucie zaczęło sypać się koło zamachowe więc poprosił mnie mąż abym podjechała do serwisu Toytoty i zapytała się o naprawę. W dniu następnym pojechała do salonu gdzie obsługa była taka sobie, obejżano mój samochód i pan który mnie obsługiwał powiedział, że naprawa będzie kosztowała ponad 9 tys zł.Zapytała się czy jest możliwość rozłożenia tego na raty lub zrobienie najpierw jednej a potem drugiej rzeczy(oprócz wymiany koła zamachowego potrzeba było wymienić jeszcz parę innych części). Pan powiedział, że niestety ale nie i trzeba wszystko robić na raz. Oczywiście ja jestem laikiem w tych rzeczach więc jesli przychodzę jako klient to nie muszę się na tym znać. Oczywiście nie spodobała mi się obsługa przez tego pana więc napisałam do Toyoty, że jeżeli przychodzi klient i chce wydać 9 tys zł to powinien być trochę inaczej obsłużony. Nie wiem jak to się skończyło dostałam meila z przeprosinami, ale jak za parę dni pojechałam znowu do salonu Toyoty to bła uszczypliwa uwaga ze strony tego pana , ale postanowiła już nic nie robić