Opinia użytkownika: Snoopy
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Niemal dwa miesiące temu zaciągnęłam kredyt hipoteczny w tym banku. O ile na początku wszystko szło sprawnie, tak po podpisaniu umowy zaczęły się schody. Nagle zaczęło się okazywać, że na dokumentach brakuje jakiegoś podpisu, daty, nie jest dołączony odpowiedni załącznik, jest problem z przelewem płatności, bo nie ma jakiegoś druku itp.itd. Generalnie w przeciągu dwóch tygodni, pięciokrotnie musiałam jechać do banku, bo ciągle czegoś brakowało. Najgorszy jednak jest fakt, że zbliżał się termin przelewu wypłaty do dewelopera, brakowało jakiegoś dokumentu, którego deweloper nie dostarczył i NIKT mnie z banku nie poinformował, że przelew zostanie wstrzymany i ze jest w ogóle jakiś problem. Pomimo tego, że dyspozycja przelewu została wydana ponad 3 tyg. temu, przelew nie wyszedł na czas! Gdyby nie mój monitoring całej sprawy, dalej przelew by pewnie nie poszedł a mnie bank nie raczyłby o tym poinformować a deweloper pewnie zacząłby już naliczać karne odsetki ( z resztą niemałe). Ciekawa jestem tylko, jakby wyglądała sytuacja, gdybym wyjechała sobie na wczasy spokojna, że przecież dopięłam wszelkie formalności a tu wyszłaby taka sprawa. Naprawdę, zainteresowanie klientem zerowe! Bank nawet nie raczy klienta poinformować, że coś jest nie tak, że brakuje dokumentów, podpisu. Totalna ignorancja!