Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: 1.Wejście do sklepu:Wchodząc do sklepu usłyszałam "Dzień Dobry" od pracownika stojącego przy strefie wejściowej. 2.Personel:Wszyscy pracownicy byli ubrani w koszulki służbowe i identyfikatory.dodam że nie zauważyłam aby ktokolwiek z obsługi stan bezczynnie. 3.Obsługa:Podeszła do mnie dziewczyna która zauważyła że uporczywie szukam odpowiedniego roz. buta i znalazła mi go.Odpowiedziała profesjonalnie na wszystkie pytania zadane przeze mnie i zaniosła mi pudełko z butami do kasy. 4.Wygląd ekspozycji i wewnętrzny sklepu: Asortyment był w miarę poukładany choć zdarzały się w pudełku niekompletne modele.Nie podobał mi się bałagan panujący na kasie i jej okolicach w postaci porozrzucanych kartonów po dostawie i butach. 5.Obsługa przy kasie:Szybka i prawna obsługa przy kasie z dodatkowymi informacjami na temat pielęgnacji i okresu gwarancji.