Opinia użytkownika: Dorian_1
Dotycząca firmy: Toyota
Treść opinii: W dniu 08.07.2009 przeprowadziłem wizytę w stacji serwisowej dealera YOYOTY, w firmie CZAJKA-AUTO, która ma siedzibę w Chrzowie. Do wizyt tej zmusił mnie licznik przejechanych kilometrów, który nieubłagalnie zbliżał się do przebiegu, przy którym konieczne jest wykonanie przeglądu technicznego mojego samochodu. Pragnę zauważyć iż stacja w/w była stacją przypadkową (najbliższą). W celu umówienia na przeglądu, zadzwoniłem do firmy CZAJKA-AUTO, telefon odebrała młoda kobieta, przedstawiła się, podała nazwę firmy i po wysłuchaniu mojego problemu, połączyła mnie z działem serwisu. Rozmowę telefoniczną przeprowadziłem o godz. 10:15. W serwisie rozmowę telefoniczną przejął Pan Marek N, który przedstawił się jako Doradca Serwisowy. Po zreferowaniu mojego problemu zaproponował mi przyjazd na stację o godz . 16:00. W trakcie rozmowy telefonicznej Pan N zaproponował mi użyczenie samochodu firmowego na czas obsługi mojego samochodu. Ponadto podał cenę usługi, oraz czas jej trwania. Poprosił o podanie nr. rejestracyjnego, oraz imienia i nazwiska. Po podjechaniu do stacji (godz. 16:00) i podaniu swoich danych w serwisie Doradca Serwisowy dokonał oględzin samochodu, założył na fotel kierowcy pokrowiec, kierownicę zabezpieczył folią, wyniki oględzin ( zarysowania, zagniecenia itp.)były notowane na formularzu „Zlecenie Usługi”, następnie usiał za kierownicą i wprowadził samochód na stanowisko przeglądowe. Ja natomiast udałem się do saloniku prasowego, gdzie zostałem poczęstowany kawą, do dyspozycji miałem prasę motoryzacyjną, prasę codzienną, oraz telewizor . Przez przeszkloną ścianę saloniku, miałem widok na mój samochód i na to co jest przy nim robione. Po upływie 2 godzin samochód wyjechał z warsztatu na parking zewnętrzny, był dokładnie wymyty, wnętrze wyczyszczone. Doradca serwisowy dokonał podsumowania czynności przeglądowych, omówił stan techniczny samochodu oraz wystawił rachunek. Po opłaceni rachunku w kasie, zostały mi przekazane kluczyki od samochodu, mogłem opuścić teren stacji. Czas wykonania usługi był zgodny z czasem deklarowanym w rozmowie telefonicznej. Stacja w której wykonano przegląd, jest stacją nową utrzymaną perfekcyjnej czystości, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Pracownicy uśmiechnięci, gotowi do pomocy, czysto i schludnie ubrani. Z tej wizyty jestem bardzo zadowolony, dlatego bez żadnego wahania oceniam ją na „bardzo dobry”.