Opinia użytkownika: Anna_703
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Rzadko bywam na stacji paliw BP - często z przyzwyczajenia korzystam z innej sieci. Zdarzyło mi się jednak podjechać na tą stację ponieważ akurat miałam tak po drodze. Przyznam, że byłam rozczarowana. Nie chodzi o to, że obsługa była nie miła, tylko o to jak Panie sprzedawczynie radziły/nie radziły sobie z dużą ilością klientów. Praktycznie nie radziły sobie. W sklepie było ok 7 klientów,1 czynna kasa. Tak się złożyło, że klient przede mną nie umiał zdecydować się do wyboru gumy do żucia i trochę przyblokował kolejkę. W tym czasie na sklepie były 2 sprzedawczynie, jedna przy kasie, druga na sklepie. Pani, która układała towar na półkach nie zreflektowała się, żeby pomoc tej pierwszej przy kasie - dopiero gdy poprosił o to jeden z klientów. Pani "strzeliła focha", zrobiła mało przyjazną minę i zaprosiła klientów do swojej kasy. Gdy w sklepie pozostałam już tylko ja, Sprzedawczyni nie zważywszy na moją obecność powiedziała do tej pierwszej, "że kolejny kretyn zepsuł jej dzień". Wyszłam ze sklepu zniesmaczona.