Opinia użytkownika: Beata_243
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Zaraz gdy weszłam do banku zauważyłam mały ruch. Podłoga była czysta. Na dwa okienka obsługi, dwa były czynne. Podeszłam do okienka gdzie była mniejsza licząca dwie osoby kolejka. Obsługa tych osób trwała bardzo długo. Gdy przyszła moja kolej zauważyłam u pani z obsługi identyfikator z napisem UCZĘ SIĘ. Przy tej pani stała inna pani i nadzorowała obsługę, gdy była moja kolej odeszła na chwilę. Pani obsługująca o ciemnych włosach i w okularach była zestresowana i powoli wykonywała swoje obowiązki.Kontakt słaby, ponieważ pani skupiała siębardziej na wykonywanej pracy niż na kliencie.Koszulę miała czystą i uprasowaną. Była schludnie ubrana. Po długim czasie gdy udało mi się wpłacić pienążki na konto oszczędnościowe wyszłam z banku. Pierwsza przywitałam się i pożegnałam z panią.