Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Auto Delta
Treść opinii: Witam. Ze względu na zawód jaki wykonuje mój mąż często bywam w sklepach z częśćmi do samochodów , dokonuję ich zakupu na prośbę klientów mojego męża. W sklepie Auto Delta bywam - bywałam często i z przykrością muszę stwierdzić,że z każdą moją wizytą traciłam zaufanie do sprzedawców i zaczęłam wątpić czy ich wiedza jest wystarczająca aby zajmowali swoje stanowiska. Przy ostatniej wizycie jak zawsze chciałam dokonac zakupu pewnej części ,pracują tam trzy osoby : młoda Pani , młody Pan i starszy ( wydaje się ,że szef ). O dziwo Pani jest tam najbardziej zorientowana w asortymencie . "Szef " i młody człowiek zawsze szukają części o które są pytani, przeglądają katalogi , strony w komputerze, dzwonią do innych sklepów ( chyba tej sieci ) i co najgorsze marnują klienta czas przez brak wiedzy , nie są w stanie stwerdzić czy daną część można zamówić , komunikacja z Panami jest rzadna. Wracając do mojej ostatniej wizyty, rzekomo młody Pan przyjął moje zamówienie - częśc do odebrania dnia następnego. Pojawiłam się następnego dnia i okazało się ,że ten młody Pan zamówienie złożył lecz nie potwierdził go, a wtym przypadku przy braku potwierdzenia część nie zostaje wysłana do sklepu, a co za tym idzie klient ( w tym przypadku ja ) zostaje wystawiony do wiatru, jest nie zadowolony, czuje się oszukany i potraktowany nie poważnie. Obsługa w tym sklepie - stwierdzam stanowczo jest niekompetentna i nawet nikt mnie nie próbował przeprosić czy załagodzic jakoś zaistniałą sytuację .