Opinia użytkownika: Ryszard_33
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Po zapoznaniu się z ofertą firmy dotyczącej możliwości przedłużenia umowy oraz wyboru nowego telefonu wybrałem się do punktu obsługi klienta w celu potwierdzenia zebranych wcześniej informacji. Lokalizacja dobra, kubatura pomieszczenia niezadowalająco mała, wystrój wnętrza w dosyć wysokim standardzie. Pracownik umiejętnie mnie przywitał z zachowaniem zwrotów grzecznościowych i zapytał w czym może pomóc. Niestety po mojej krótkiej ale zawierającej pełne informacje czego potrzebuję odpowiedzi, pracownik nie potrafił poprawnie rozpoznać mojej potrzeby i zaczął informować o ofercie którą posiadam zamiast tej którą zamierzałem poznać. Po zadaniu zamkniętego pytania dotyczącego ofert nowych modeli telefonów zauważyłem brak wiedzy z zakresu oferowanych produktów, oraz niską fachowość. pomimo braku technicznej wiedzy pracownik wydawał się być zaangażowany oraz zainteresowany moją osobą. Pracownik był cierpliwy i używał kulturalnego języka, niestety nie potrafił dopasować słownictwa do poziomu mojej wiedzy. Pracownik był opanowany ton w jakim ze mną rozmawiał zdawał się być wiarygodny. Po moim stwierdzeniu, że chcę wszystko przemyśleć, niestety nie zostałem zaproszony ponownie do odwiedzenia punktu