Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: MEDICOVER
Treść opinii: Zaraz po wejściu do przychodni, pracownik recepcji złapał ze mną kontakt wzrokowy, poprzez delikatny uśmiech w moim kierunku. Jak tylko Pani mnie zobaczyła odłożyła swoje zajęcie i zaprosiła mnie do biurka. Na biurku było bardzo czysto, nie leżały żadne zbędne rzeczy. Pani w recepcji była ubrana w czystym, schludnym stroju firmowym, miała spięte włosy oraz widoczny identyfikator. Jak tylko usiadłam Pai powiedziała" Dzień dobry w czym mogę pomóc" Uprzejmie poprosiła o dowód osobisty oraz kartę Medicover. Następnie potwierdziła moje dane prosząc o numer telefonu i adres zamieszkania. Następnie pokazała ruchem dłoni gdzie znajduje się gabinet i poprosiła o to, aby czekać na zaproszenie lekarza do gabinetu. Na korytarzu było bardzo czysto, leżały ulotki informacyjne na temat zdrowia. W łazienkach było czysto i był miły zapach. Lekarz zaprosił mnie do gabinetu. Był w stroju lekarskim i miał widoczny identyfikator. W gabinecie było schludno, na biuru były jedynie potrzebne rzeczy, nie leżały żadne dokumenty poufne i tym podobne. Lekarz przywitał mnie i zrobił mały wywiad. Przed kontaktem fizycznym lekarz umył ręce i założył rękawiczki. Lekarz mówił językiem zrozumiałym. Podczas wizyty zadzwonił telefon. Lekarz odebrał. Nie była to rozmowa prywatna. Po odłożeniu słuchawki przeprosił mnie i krótko się usprawiedliwił. Po zakończeniu badania dostałam pisemną instrukcję jak mam brać lekarstwa i krótkie porady. Następnie lekarz pożegnał mnie uprzejmie przed wyjście i odprowadził do drzwi.