Opinia użytkownika: Karolina_157
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Jakiś czas temu wybrałam się do punktu TPSA na w markecie TESCO. Chciała rezygnować z telefonu stacjonarnego. Na miejscu natrafiłam jednak na "mało" kompetentną Panią, która nie chciała udzielić mi żadnej konkretnej informacji ani do końca nie wiedziałam jak ma moją rezygnację z usług przyjąć, na domiar złego było dość niemiła. W gryncie rzeczy po 30minutach walk udało mi się zrezygnować z usługi telefonu stacjonarnego jednak Pani nie umiała mi udzielić informacji od kiedy mniej więcej będę miała odłączony telefon i czy za okres od rezygnacji do faktycznego dnia wyłączenia nie będę już ponosiła kosztów abonamentu. Najczęściej używane prze Panią słowa to "Ciężko jest mi powiedzieć...", "Nie wydaje mi się" i "Raczej nie..."