Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Założyłem konto w tym banku ponad 6 miesięcy temu.Zasilałem je w tym czasie wynagrodzeniem z pracy,aby starać się zdobyć statut stałego klienta i mieć łatwiej przy staraniu o kartę kredytową bez przedstawiania zaświadczenia z pracy ,tak jak poinformował mnie pracownik infolinii-stały klient w naszym banku wnioskuje o kartę na podstawie uproszczonych procedur .Pracownik u którego składałem wniosek kredytowy poinformował mnie,że decyzja kredytowa zostanie wydana w ciągu 2 tygodni i zostanę o tym poinformowany telefonicznie.Niestety minęły 2 tygodnie i nie dostałem żadnej odpowiedzi.Dopiero w placówce dowiedziałem się od tego samego pracownika,że decyzja kredytowa została już podjęta,niestety mogę liczyć na bardzo małą kwotę i dodatkowo muszę przedstawić zaświadczenie mimo ,że mam konto w ich banku z wpływami ,dobrą historię w BIK z dwoma spłaconymi kredytami i żadnymi innymi zobowiązaniami.