Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Sklepy typu Żabka na stałe wkomponowały się w krajobraz naszego handlu. Wczoraj wieczorem przechodząc koło jednego z nich postanowiłem zrobił małe zakupy (wodę mineralną i owoce). Kiedy wchodziłem do sklepu, przywitałem się i najpierw udałem się do półek z napojami. Byłem dość zamyślony, bo dopiero po ok. 2 sekundach dotarło do mnie, że nie otrzymałem odpowiedzi od Pani, która pracowała przy kasie. Powtórzyłem wiec a tu znowu cisza. W sklepie, na pierwszy rzut oka panował ład i porządek. Towar był ułożony równo na półkach, napoje były wyrównane, jogurty i serki także były ciekawie wyeksponowane. Na półce z owocami zauważyłem kilka „przedterminowych” bananów i jabłek. Nie był to niestety zbyt ciekawy widok. Kiedy podchodziłem do kasy przywitała mnie niczym niezmącona cisza. Podałem wodę mineralną, na owoce nie zdecydowałem się i pieniądze. Pani, która mnie obsługiwała, nie miała identyfikatora. Miała krótkie farbowane blond włosy, była ubrana w bluzkę polo, w kolorze zielonym i ciemne spodnie. Po chwili otrzymałem resztę pieniędzy, wszystko odbywało się w atmosferze ciszy. Zastanowiło mnie to, brałem pod uwagę niedyspozycyjność chwilową Pani, a także inne okoliczności, które mogłyby spowodować brak jakiegokolwiek słowa. Zapytałem, więc, do której czynny jest sklep i usłyszałem, odpowiedź. A więc ze zdrowiem wszystko było ok. Trzeba oddać to, że w sklepie było czysto i poza półką z owocami nie było nic, co by wskazywało na zaniedbania. Przed sklepem panował porządek. Mam mieszane uczucia co do ponownych zakupów w tym sklepie.