Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Tym razem może zacznę od minusów (chociaż moja ogólna ocena jest dodatnia, ale minimalnie). Po pierwsze obsługa klienta w supermarkecie Biedronka jest żadna. Ilekroć chcę coś znaleźć i proszę o pomoc, nie mogę znaleźć pracownika lub informacja jest niekompletna, wskazany zostaje mi palcem regał gdzieś na drugim końcu, gdzie i tak nie znajduje się szukany przeze mnie produkt (po tym jak już znajdę pracownika). Minusem jest również sytuacja, gdy przy dyspozycji 4 kas jest czynna tylko jedna, przy której stoi ogromna kolejka zniecierpliwionych klientów. Pracownicy w tym czasie chodzą po sklepie i robią szereg niepotrzebnych rzeczy lub siedzą na zapleczu. Często spotykam się z nieporządkiem. W całym sklepie porozkładane są kartony (puste) lub produkty nie leżą na swoim miejscu. Jakość produktów jest różna. Mam wrażenie, że mimo rzekomej aktualnej daty ważności niektóre produkty są nieświeże. Plusem jest cena produktów, jest tanio,dużo promocji itp. Sądzę, że za Biedronka może jednak dostać dodatnią ocenę, ponieważ w zakupach bardzo istotna jest cena i obsługa klienta często schodzi na drugi plan, gdy mamy atrakcyjne promocje. Sklep nie jest duży, więc nie trzeba iść przez pół godziny na drugi koniec po jeden produkt. Plusem jest wygląd pracowników. Wszyscy mają firmowe koszulki z logo Biedronki. Są one czerwone więc łatwiej jest zlokalizować pracownika o ile znajduje się on "na sklepie".