Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Lokalizacja supermarketu jest dogodna - na dość dużym osiedlu, gdzie w pobliżu nie ma innych supermarketów. Pomieszczenie po generelnej przebudowie i remoncie ( 2 lata temu).Godziny otwarcia dostosowane do potrzeb klientów. Alejki w sklepie są zbyt wąskie - jeżeli podczas zakupów korzystamy z wózków to trudno wyminąć innych klientów lub skręcić w sąsiednią alejkę. "Dantejskie" sceny można zaobserwować, kiedy w godzinach otwarcia sklepu jest przyjęcie towaru i tymi wąskimi alejkami między klientami "wbitymi" w pólki przeciskają sie pracownicy z paletami na wózku. Jeśli chodzi o towar to razi mnie,że na samym początku są rzeczy "ciężkie" - napoje, które trzeba dźwigać przez cały sklep aż do kasy. Wadą jest również brak możliwości płacenia kartą płatniczą oraz brak czytników kodów, gdzie klient mógłby sprawdzic cenę produktu jesli nie jest jej pewien, a personel sklepu nie potrafi udzielić informacji na temat ceny (czasami trzeba stać w kolejce aby dopiero przy kasie zapytać o cenę). Asortymet w sklepie jest bogaty i zróznicowany - można wybrać produkty znanych producentów jak i "wyprodukowane dla 'Biedronka' ". Asortymentu jest dużo ( półki nie świecą pustkami). Produkty na półkach są ładnie ułożone co powoduje,ze klient chętnie siegnie po taki produkt. Natomiast produkty w koszach są wymieszane, powyjmowane z opakowań, wygniecione. Ceny są umieszczone nad produktami, dobrze widoczne - duża czcionka. Trochę gorzej to wygląda w sytuacji produktów przecenionych lub w promocji - ceny nie ma wogóle lub jest wiele razy skreślona i tak naprawdę nikt nie wie jaka jest ostateczna cena. Personel jest miły, ale wygląda niezbyt schludnie w ubraniu roboczym. Mało kas jest czynnych, szybko tworza się dłuuugie kolejki. Problem ten i tak jest słobo rozwiązywany otwarciem trzeciej kasy ( w sklepie kas jest aż 5). Mało miejsca na już skasowany towar.