Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Odwiedziłem placówkę Polbanku tuż przed zamknięciem. Chciałem wypłacić większą kwotę pieniędzy dlatego zamiast z bankomatu postanowiłem skorzystać z pomocy kasjera. Niestety, w związku z godziną, o której dotarłem do oddziału musiałem stanąć w kilkuosobowej kolejce. Byłem jednak bardzo mile zaskoczony z atmosfery jaka panuje w tym oddziale. Widać, że pracownicy lubią siebie nawzajem a atmosfera pracy jest bardzo życzliwa. Udziela się ona szczególnie klientom, którym łagodzi nerwy. Stojąc w kolejce byłem zdenerwowany, ponieważ śpieszyło mi się (miałem wykupiony bilet na pociąg na godz. 18.30), do tego bałem się, że nie zostanę obsłużony (zdażylo mi się to w innym banku - gdy wybiła godzina zamknięcia odesłano mnie z kwitkiem). Tutaj grzecznie zamknieto drzwi wejściowe i sprawne obsłużono wszystkich klientów. Na niekorzyść banku wpływa system informatyczny, który działa strasznie wolno. Po pierwsze cały proces jest długi, a dodatkowo systemy funkcjinują bardzo wolno w okolicach zamknięcia, kiedy to większość pracowników chce się wylogować. Wiedza personelu nie jest może porażająca, uważam jednak, że wystarczająca do obsługi przeciętnego klienta detalicznego. Wygląd obsługi daje wrażenie, że nie zarabiają oni dużych pieniędzy, aczkolwiek są ubrani schludnie i czysto, zachowują się właściwie. Osobiście nie podoba i się wykończenie placówek Polbanku, jest bardzo sterylnie i mało przytulnie. Nie czuję się w środku komfortowo.