Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Jakość obsługi kiepska, zgłoszenie np: szkody po wypadku jest nie możliwe w placówce firmy w dodatku jest tylko możliwość zgłoszenia telefonicznego szkody.Nic na miejscu nie można załatwić tylko przez infolinie(zaznaczam dziś nie każdy musi mieć telefon przy sobie) a w kwestii szkody po to przychodzi się do oddziału żeby załatwić to w siedzibie.Fakt, że po dokonaniu telefonu na info linie Pani przyjeła szkodę i tak właśnie drugi raz musiałem udać się do oddziału w Chrzanowie, żeby złożyć dokumenty z wypadku gdzie tu sens i logika??Jakość obsługi bardzo kiepska Pani za biurkiem wręcz odstraszała od jakiegokolwiek dialogu.LUDZIE ZATRUDNIENI W TYM I W INNYCH INSPEKTORATACH SĄ MAŁO KOMPETENTNI NIE SZANUJĄ CZASU KLIJETA ALBO GRAJĄ NA ZWŁOKĘ BO PRZY ZGŁASZANIU SZKODY NIE BIORĄ WSZYSTKICH DOKUMENTÓW A PÓZNIEJ WYSYŁAJĄ LUDZI PO RESZTE DOKUMENTÓW NIE POLECAMMM!!!