Opinia użytkownika: Agnieszka_953
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Dnia 17.07.09 Byłam w Empiku ,który znajduje się w Centrum Chandlowym Plaza w Rybniku.Wchodząc do środka bardzo miło przywitała mnie pani z ochrony ,która stała przy wejściu. Salon był czysty ,na przejściu nie było żadnych kartonów ani skrzynek jak się to zdarzało w innych empikach. Podeszłam do jednego z pracowników i zapytałam o płytę po czym dostałam szybką odpowiedź ,że niestety jej nie ma ale jest szansa zamówienia.Podziękowałam i poszłam na dział książki.Tam stała inna pani oblegana przez innych klientów.Po 10 minutach wkońcu zapytałam ją o książkę dla dziewczyny na prezent na 20-te urodziny.Pani pokazała mi parę pozycji ,wybrałam książkę z fantastyki za 30 zł uznałam ,że to odpowiednia cena dla tego produktu.Udałam się do kasy.Przy kasie była bardzo duża kolejka ,troszkę mnie to zdziwiło.Po chwili spostrzegłam ,że tylko jedna kasa była otwarta.Ludzie czekający w kolejce byli niecierpliwi i także lekko zdenerwowani.Niestety drugi kasjer nie zjawił się a kolejka wolno się przesuwała.W między czasie inny klient zwracał zakupiony towar(ale widziałam ,że nie roblili żadnego problemu ze zwrotem).Wkońcu moja kolej ,została zaproponowana mi promocja ,z której nie skorzystałam.Pani która mnie obsługiwała była miła i odczuwało się bardzo przyjazną atmosferę. Wygląd pracowników i wygląd salonu oceniłabym na 5, osoby które udzielały mi porad odnośnie towaru też były kompetentne lecz największym minusem salonu była powolna obsługa przy kasie,brak kasjerów i zbyt mało obsługi jak na tak duży salon na dodatek w piątek kiedy do Centrów handlowych przychodzi masa ludzi.