Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour Express
Treść opinii: Wchodząc do sklepu widać wywieszki aktualnych promocji, jednak widać brudną podłogę i brak koszyków które można wziąć w rękę, ponieważ wszystkie były przy kasach. Dział z warzywami i owocami wyglądać średnio, nie dołożone warzywa i owoce, te co są, nie są przebrane, widoczne zgniłe. Przechodząc dalej widać braki w lodówkach, aczkolwiek dobrą stroną było to, że dbają o program lojalnościowy i widać plakietki z dodatkowymi punktami. Dział z chemią wyglądał porządnie, leweling na dziale utrzymany, brak kilku etykiet. Pracownicy pracujący na dziale nie zwrócili uwagi na to, że spędziłem tam dużo czasu i nikt nie zapytał, czy może w czymś pomóc. To źle. Dział produktów świeżych - wędliny i sery, wyglądał porządnie, lodówki zapełnione, brak dziur, jednak personel nie do końca wiedział, gdzie co ma, a pytając o promocje wędlin wskazał mi jedną, mówiąc, że jest bardzo dobra, a na pytanie: "Czy Pan jadł?" się uśmiechnął. (pracownik). Dział z produktami trwałymi w stanie bardzo średnim, brak lewelingu, niezachowane face. Podobnie na dziale z napojami. W kasie spotkała mnie długa kolejka. Pani w kasie nie wiedziała gdzie i czy mogę znaleźć "superglue". Nie wiedziała również w jaki sposób najszybciej mogę dostać się na drogę prowadzącą na Stare Miasto, bardzo mnie to zdziwiło. Kiedy spytałem o Jej nazwisko, była oburzona i opryskliwa, aczkolwiek podała dane. Nie zostałem również zaproszony do programu lojalnościowego, pomimo braku karty o która prosiła, to niedopuszczalne aby taka sytuacja miała miejsce w przyszłości. Ogólna ocena sklepu: słabo zadowalający.