Opinia użytkownika: Paweł_244
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Celem mojej wizyty była reklamacja wniosku złożonego za pomocą internetowego serwisu transakcyjnego Alior Banku o kartę debetową Master Card do rachunku z Lokatą Nocną. (od ponad miesiąca nie otrzymałem ani karty ani żadnej informacji z Banku) oraz wpłata środków na rachunek. Po wejściu do lokalu zastałem taką o to sytuację: bankier klienta indywidualnego prowadziła negocjacje z klientką, bankier klienta zamożnego (czy jakoś tak) przeprowadzała szkolenie młodszej Pani (tak wywnioskowałem z ich rozmowy) oraz jedno czynne stanowisko kasowe w którym Pan wyjaśniał klientowi procedurę logowania do systemu bankowości internetowej. Gdy wszedłem do lokalu Pani bankier klienta zamożnego podeszła do mnie i zapytała w czym problem, wyjaśniłem w jakim celu przybyłem. Poprosiła o dowód osobisty, którego w tym dniu zapomniałem, zostałem poinformowany, zaproponowałem przedstawienie prawa jazdy, jako potwierdzenie mojej tożsamości natomiast Pani bankier stwierdziła iż PJ nie jest dokumentem tożsamości i w związku z tym nie może podjąć odpowiednich dyspozycji i nie załatwię sprawy reklamacji. Jednego celu mojej wizyty w oddziale nie udało się załatwić. Pani bankier wróciła do szkolenia młodszej koleżanki, a ja ustawiłem się w kolejce do kasy (jednej czynnej na dwa stanowiska kasowe). Pan bankier ciągle tłumaczył klientowi zasady obsługi systemu internetowego, w ciągu 20 minut nikt z pozostałych pracowników nie pofatygował się do zajęcia miejsca w drugim stanowisku kasowym, mimo tworzącej się kolejki. Po upływie około 25 gdy Pan Bankier na stanowisku kasowym zakończył mozolne tłumaczenie klientowi zostałem poinformowany, iż na podstawie Prawa Jazdy Pan nie mogę wpłacić środków na własny rachunek! Po ponad pół godzinie zostałem odprawiony z kwitkiem! Organizacja pracy w tej placówce pozostawia wiele do życzenia.