Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: 15 lipca br. udałam się do PZU SA w Gliwicach przy ul. Jana Pawła II aby zgłosić szkodę osobową. W pokoju 25 gdzie owe szkody są przyjmowane siedziała jedna pracownica (2 stanowiska przyjmowania petentów) a przedemną było kilka osób. Czekałam dobre 40 minut, gdy w końcu udało mi się już wejść do pokoju szanowna Pani odesłała mnie z powrotem na korytarz abym zgłosiła szkodę telefonicznie. Przez kolejne 20 min Pan z Warszawy do którego się dodzwoniłam zbierał informacje po czym łaskawie podał nr szkody. Podziękowałam i wróciłam pod pokój gdzie przede mną były już 2 osoby i musiałam odczekać znowu w kolejce. Po godzinie 15 zostałam przyjęta - sukces. W pokoju panował zaduch, brak klimatyzacji (nie ukrywam iż piętro niżej klimatyzowany jest korytarz co pozostawie już bez komentarza), można się spokojnie "ugotować", okna pootwierane - potworny hasał dobiegający z jednej z najruchliwszych ulic w mieście. Pracownica okazała się nie kulturalna i nie przyjemna. Ciągle coś mruczała pod nosem a na moje pytania odpowiadała z ironią w głosie.Każdemu kto wybiera się do wyżej wymienionej placówki zalecam dużą dawkę cierpliwości i jeszcze większą dawkę czasu.. Krótko mówiąc obsługa na dość niskim poziomie.