Opinia użytkownika: Sebastian_77
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Dokładnie 1.07.2009 zadzwoniłem na infolinie Netii, w celu sprawdzenia do kiedy kończy mi się umowa na internet z tym operatorem, rozmawiałem z konsultantką oczywiście uzyskałem informację, zapytałem jaką mają dla mnie ofertę jeżeli ewentualnie chciałbym przedłużyć z nimi umowę, konsultantka przedstawiła mi kilka ofert dość ciekawych, zapytałem do kiedy musiałbym odpowiedzieć czy chce przedłużyć czy nie, konsultantka powiedziała że najlepiej do połowy miesiąca. Szczerze to całkowicie wyleciało mi to z głowy, ale dokładnie 15.07.2009 zadzwonił do mnie konsultant Netii z zapytaniem czy sie zastanowiłem i z jakiej oferty skorzystam, poprosiłem Go żeby mi jeszcze raz przedstawił interesującą mnie ofertę, oczywiście nie było z tym problemów, zgodziłem się i przedłużyłem umowę na 24 miesiące. Oceniam obsługę Netii na bardzo dobrą, w porównaniu np. do TP , to Netia jest o klasę wyżej.