Opinia użytkownika: Joanna_174
Dotycząca firmy: Apteka
Treść opinii: Do apteki udałam się w celu zakupienia jakiegoś preparatu przeciw swędzeniu po ukąszeniu kamarów. Do obsługi klientów w aptece znajdują się dwa okienka. Za jednym nie było sprzedawcy, natomiast przed drugim była kolejka składająca się z dwóch osób. Okienko było obsługiwane przez farmaceutę. Stanęłam na chwilę przed tym pustym, ale w ciągu około 30 sekund nikt za nim nie stanął więc podeszłam do drugiego, gdzie była obsługiwana ostatnia osoba z kolejki. Poprosiłam sprzedawcę o aspirin z witaminą C. Zapytał czy chcę opakowanie z 10 czy dwudziestoma tabletkami. Odpowiedziałam, że poproszę to większe opakowanie. Następnie zapytałam czy posiadają jakieś preparaty łagodzące swędzenie po ukąszeniu komarów. Na moje pytanie farmaceuta wymienił pięć różnych preparatów. Poprosiłam, aby polecił mi ten najskuteczniejszy. On odpowiedział, że klienci chetnie kupują i zachwalają fenistil żel, ale on jest dość drogi - kosztuje ponad 16,00 zł. Powiedziałam, że skoro jest skuteczny to go wezmę. Farmaceuta podał mi zakupione towary wraz z paragonem, zapłaciłam, podziękowałam i wyszłam.