Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: W dniu 9 lipca ok. godz. 16:30 odwiedziłem PKO Bank Polski w Białymstoku, ul. Chrobrego 2. Siedziba tego oddziału mieści sie w dużym, obecnie remontowanym budynku, nie można więc go przegapić. Na parterze znajduje się kilkanaście stanowisk do obsługi różnego rodzaju klientów oraz stanowiska kasowe, są również miejsca do odczekiwania dla klientów. Wszystko bardzo dobrze oświetlone, kolory ścian nie agresywne i rzucające się w oczy. Materiały reklamowe dostępne przy każdym stanowisku, plakaty na ścianach. Na prawo od wejścia pokój pracowników ochrony. Udałem się do pierwszego wolnego doradcy z zapytaniem o kredyt na budowę domu. Doradca pokierował mnie do odpowiedniego specjalisty, znajdowało się to na pierwszym piętrze. Tam również miejsca dla oczekujących klientów oraz kilka pokojów z doradcami ds. nieruchomości. W porze mojej wizyty pracował tylko jeden doradca. Wszedłem więc do jego pokoju. Pani Anna przywitała mnie i poprosiła o chwilę oczekiwania, przeprowadzała właśnie pewne obliczenia i najwidoczniej chciała dokończyć. Po ok. minucie mogłą już ze mną rozmawiać. Przedstawiłem swój problem, a mianowicie chęć budowy domu, ale zastanawiałem się czy skorzystać z mormalnej opcji, czy z kredytu z programu Rodzina na swoim. Pani Anna bez pospiechu, w zrozumiałych słowach przedstawiła mi ofertę banku, zwracała uwagę na szczegóły, odpowiadała na moje pytania, wyjaśmiała wątpliwości. Mówiła spokojnym tonem głosu, można było odczuć że zna dokładnie ofertę banku i od wielu lat zajmuje się tymi sprawami. Po kilku minutach przeszła do omawiania kredytu z programu Rodzina na swoim, potrafiła wskazać różnice między standardową ofertą, ponownie wyjaśniała wątpliwości. Korzsytając z dostępnych narzędzi przestawiła mi wstępną kalkulację kredytu w obu wersjach – standardowej jak i z programu Rodzina... Podczas całej rozmowy prowadziliśmy dialog, nie było chwil milczenia, Pani Anna zadawała mi pytania dotyczące moich potrzeb, aby jak najlepiej poinformować mnie o możliwościach i zachęcić do skorzystania z oferty. Przed wyjściem otrzymałem listę niezbędnych dokumentów do dostarczenia, w przypadku chęci skorzystania z oferty, kalkulację rat w obu wersjach oraz ulotki i wiztytówkę. Pani Anna poprosiła również o mój telefon aby mogła się ze mną skontaktować w przyszłości. Cała wizyta była bardzo miła i cenna a ja czułem się podczas rozmowy jak partner a nie petent.