Opinia użytkownika: ladyhappy
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Jestem użytkownikiem sieci ERA. Jakiś czas temu wydzwaniano do mnie z punktu obsługi klienta w celu zaproponowania nowej oferty, dodatkowo płatnej, na którą nie miałam ochoty. Dzwoniono w czasie pracy. Odebrałam raz i powiedziałam, że nie mogę rozmawiać i proszę o telefon później. Znowu dzwoniono w czasie pracy. Wysłuchałam oferty i stwierdziłam, że nie chcę jej. Usłyszałam w odpowiedzi ponownie , że jest to tak świetna oferta, że ja nie mogę jej nie chcieć. Ponownie powiedziałam, że dziękuję po czym usłyszałam słowa; " ale czy Pani nie słyszała co ja mówię, to jest naprawdę korzystne dla Pani!!". Cała rozmowa w tym momencie przybrała bardzo niemiły ton z obu stron. Mimo zapewnień nie udało mi się przekonać tej Pani, że nie chcę tej oferty. Zmusiła mnie do stanowczego zakończenia rozmowy. Dzwoniono do mnie jeszcze kilkakrotnie. Poziom kultury słownej, wyrażania się i obsługi Klienta jest bardzo niski. Ma się wrażenie, że tylko czekają na potwierdzenie aktywacji usługi. Kilkakrotnie podczas rozmowy usłyszałam pytanie " czy mogę aktywować usługę?".