Opinia użytkownika: Agnieszka_519
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Po użytkowaniu obuwia od kwietnia tego roku odkleiła się całkowicie podeszwa. Zaniosłam owe obuwie do sklepu na wymianę bądź zwrot pieniążków. Pani z obsługi Klienta zaczepiła mnie widząc że od razu od wejścia kieruję się do kasy. Wytłumaczyłam jej w jakim celu przychodzę po czym szybko wyjęła druk reklamacyjny i przeszła do wypełniania powyższego.Nie stwarzała problemu, że obuwie jest bez kartonika (zdarzyło mi się w innych sklepach, iż żądali posiadania kartonika od obuwia), poprosiła jedynie o paragon i dość szybko i sprawnie wypełniła druk. Wyjaśniła, iż czas na rozpatrzenie reklamacji to 2 tygodnie, ewentualnie będą kontaktować się telefonicznie. Rozpatrzenie reklamacji może zakończyć się decyzją naprawy bądź wymiany - zobaczymy jak załatwią tę sprawę za dwa tygodnie.