Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Byłam obsługiwana przez Specjalistę Obsługi Klienta panią Bogusławę. Jakkolwiek PZU nazwało tę panią "specjalistką", gwarantuję iż nie uczyniłby tego żaden obsłgiwany przez nią klient. Pani ta zwoływała po kolei swoje koleżanki z sąsiednich stanowisk, szukając u nich pomocy w załatwieniu mojej sprawy. Na szczęście dla mnie, chyba trzecia z kolei okazała się kompetentna i udzieliła swojej niedouczonej koleżance stosownych wskazówek. Brak wiedzy nie był jednak jedynym mankamentem obsługi. W czasie drukowania dokumentów pani przystąpiła do konsumowania kanapek, raz po raz pochylając się pod biurko. Byłoby to nawet zabawne gdyby nie to, że to raczej nie wypada a poza tym spędziłam tam już ok. pół godziny wysłuchując konsultacji. Na koniec pani wyraźnie się ożywiła (może kanapki podziałały) i próbowała dość nachalnie wcisnąć mi inny produkt firmy, o który nie pytałam i którym nie byłam zainteresowana.W wyniku tego braku zainteresowania zostałam pożegnana krótkim "to tyle". Tak więc mimo że moja sprawa w końcu została załatwiona, to jednak jakość obsługi pozostawia bardzo wiele do życzenia.