Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Chciałam zrobić szybki zakup kilku drobych rzeczy, więc przechodząc obok wstąpiłam do sklepu, udając się do półek z interesującymi mnie produktami. Na regałach znajdował się pełny asortyment z dobrze oznaczonymi i przystępnymi cenami (jest też możliwość ich sprawdzenia za pomocą odpowiednich czytników). Pracownicy ubrani w odzież roboczą (czerowne fartuchy) uzupełniali asortyment, porządkowali towar na półkach. Niestety po wejściu do sklepu rzuciała się w oczy brudna podłoga, a w trakcie dokonywania zakupów dało się odczuć duszność, gdyż klimatyzacja nie działała. Po udaniu się do kasy, musiałam dłuższą chwilę oczekiwać w jednej z kolejek ze względu na dużą liczbę klientów (gdyż budynek znajduje się w sąsiedztwie dworca PKS), poza tym były czynne trzy stanowiska kasowe z czterech dostępnych. Kasjerki dość sprawnie prowadziły obsługę, jednak utrudnieniem jest gdy ktoś z klientów chce kupić alkohol, który może mu podać tylko kasjerka. Wydłuża to czas obsługi, gdyż pracownica musi odejść od kasy i udać się do stanowiska z alkoholami. (Moim zdaniem powinien tam znajdować się inny pracownik). Nie podobało mi się, że kasjerka która mnie obsługiwała, wręcz przerzucała ze zdenerwowaniem zakupiony towar klientów, ponadto identyfikator miała schowany do kieszeni fartucha.