Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Wczoraj udałam się Do IKEI, żeby zakupić łóżko. Ikea jest w trakcie przebudowy, dlatego też samochód musiałam zostawić dość daleko od sklepu. Po wejściu chciałam się najpierw rozejrzeć, jak teraz wygląda sklep (dwa piętra). Po 15 min. łażenia w kółko, musiałam podejść do planu, żeby się zorientować gdzie znajduje się teraz cześć z rzeczami do sypialni. Musiałam zejść na dół, przejść spory kawałek, żeby napotkać łóżka. Po drodze nie spotkałam nikogo z obsługi, żeby dowiedzieć się jak najszybciej tam dotrzeć. W końcu ujrzałam upragnione łóżko. Nadal nie było nikogo do pomocy. Kręciłam się tam z 10 min, zanim zauważyłam kogoś z obsługi. Zdecydowałam się już na konkretne łóżko, chodziło mi tylko, żeby dowiedzieć się jak z transportem (60 zł do Gdyni - w sumie mam niedaleko, "no ale Gdynia" + ok 35 zł za wniesienie na IV piętro = ok. 100 zł SUPER). Pan który obsługiwał był obojętny, nie umiał doradzić, jaki jest lepszy materac do tego łóżka, czy sprężynowy, poliuretanowy czy może lateksowy. Powiedział, że decyzja należy do mnie, żebym się położyła i porównała jak się na każdym z nich leży. Podziękowałam za poradę i wyszłam, postanowiłam, że przyjdę innym razem może będzie ktoś bardziej kompetentny a po drugie do tego czasu dowiem się czym te materace się różnią. Spędziłam w IKEI przeszło godzinę nic nie załatwiłam, sklep jest duży, szuka się teraz wszystkiego dłużej niż przez rozbudową a asortyment jest ten sam. Nie byłam zadowolona z tej wizyty.